RAZZER Comp9 L

573/S -
Neohodnoceno

Náš nesmírně ambiciózní projekt měl za cíl vyrobit rám z hliníkové slitiny, který bude poskytovat pohodlí blízké karbonovému rámu. Razzer 2017 má novou velmi elegantní a subtilní horní rámovou trubku, jejíž tvar a profilace se podílí na dalším zvýšení komfortu jezdce. Designovou lahůdkou je její napojení na zadní vzpěry.


  • 16 520,66 Kč bez DPH
19 990 Kč
Kategorie: Jízdní kola
Záruka: 2 roky

Zvolte variantu

  • Velikost: S - 15,5"
    • Kód: 573/S - |
    • Skladem k dodání do 5 dnů
    16 520,66 Kč bez DPH
    19 990 Kč
       
  • Velikost: M - 17"
    • Kód: 573/M - |
    • Skladem k dodání ihned
    16 520,66 Kč bez DPH
    19 990 Kč
       
 

Vycházeli jsme z vlastního mnohaletého vývoje systému PELL’S Medium Tail. Nově řešená unikátní zadní stavba u modelů z materiálů P6 a 7005 dodává rámům exklusivní jízdní vlastnosti i vzhled. Planžetové seat stay o tloušťce pouhých 12 mm v kombinaci s plochou zadní vidlicí typu planžety přispívají k absolutnímu pohodlí rámu. Tato kombinace umožňuje propružení zadní stavby ve vertikálním směru při zachování maximální boční tuhosti. Rámy 2017 mají nově umístěný postmount na chain stay uvnitř zadního rámového trojúhelníku.

Zabroušení svárů v oblasti hlavy dodává rámům ze slitiny P6 Ultralite „karbonový vzhled“. Rámy z této slitiny mají trojitě zeslabované trubky a pyramidová hlavová trubka má spodní ložisko 1,5“ pro maximální tuhost a přesnost řízení kola.

Rám na první pohled zaujme propracovanou konstrukcí. Hlavní rámová trubka je tvarována pomocí hydroformingu a svou výraznou Bi-axiální profilací umožňuje dokonalé napojení u středu a u pyramidově tvarované hlavové trubky. Tím je dána výborná torzní tuhost rámu a dokonalý přenos energie jezdce. Závodní XC geometrie je konstruována pro 100 mm zdvihu vidlice. Prohnutí sedlové trubky umožnilo zkrácení zadní stavby. Kratší rozvor tak spolu s ostřejšími úhly vede k lepší ovladatelnosti a hbitosti kola. Nižší střed pak garantuje stabilitu, přilnavost a kontrolu nad kolem v každé situaci.

Horní rámová trubka je směrem k sedlové trubce výrazně zploštěná, obíhá kolem sedlové trubky a plynule se napojuje na zadní vzpěry. Důvodem pro toto řešení není jen designová originalita rámu, ale především zlepšení jeho jízdních parametrů.

„Uzavření“ sedlové trubky ve výrazně rozšířené horní rámové trubce a větší rozteč zadních vzpěr se podílí na zvýšení torzní tuhosti rámu. Naopak vertikální zploštění horní rámové trubky v této oblasti se podílí na lepší schopnosti rámu absorbovat vibrace. Precizní technické provedení podtrhují zabroušené spoje. Celková propracovanost rámu je podtržena grafickým designem probíhajícím přes tyto partie rámu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
 
K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies