RAZZER Comp7

561/CER
Neohodnoceno

Rám na první pohled zaujme propracovanou konstrukcí, kterou doplňují elegantní Post Mount patky. Designovou lahůdkou je napojení horní rámové trubky na zadní vzpěry a celková propracovanost je podtržena grafickým designem probíhajícím přes rám.


  • 16 520,66 Kč bez DPH
19 990 Kč
Kategorie: Jízdní kola
Záruka: 2 roky

Zvolte variantu

  • Velikost: S - 16"
    Barva: Černá
    • Kód: 561/CER2 |
    • Skladem k dodání do 5 dnů
    16 520,66 Kč bez DPH
    19 990 Kč
       
  • Velikost: M - 17,5"
    Barva: Černá
    • Kód: 561/CER3 |
    • Skladem k dodání do 5 dnů
    16 520,66 Kč bez DPH
    19 990 Kč
       
  • Velikost: L - 19"
    Barva: Černá
    • Kód: 561/CER |
    • Skladem k dodání ihned
    16 520,66 Kč bez DPH
    19 990 Kč
       
 

Náš nesmírně ambiciózní projekt měl za cíl vyrobit rám z hliníkové slitiny, který bude poskytovat pohodlí blízké karbonovému rámu. Vycházeli jsme z vlastního mnohaletého vývoje systému PELLS Medium Tail. Nově řešená unikátní zadní stavba u modelu z materiálu P6 a 7005 dodává rámům exkluzivní jízdní vlastnosti i vzhled. Planžetové seat stay o tloušťce pouhých 12 mm v kombinaci s plochou zadní vidlicí typu planžety přispívají k absolutnímu pohodlí rámu. Tato kombinace umožňuje propružení zadní stavby ve vertikálním směru při zachování maximální boční tuhosti.

Zabroušení a kytování sváru v oblasti hlavy dodává rámům ze slitiny P6 Ultralite „karbonový vzhled“. Rámy z této slitiny mají trojitě zeslabované trubky a pyramidová hlavová trubka má spodní ložisko 1,5“ pro maximální tuhost a přesnost řízení kola.

Hlavní rámová trubka je tvarována pomocí hydroformingu a svou výraznou Bi-axiální profilací umožňuje dokonalé napojení u středu a u pyramidově tvarované hlavové trubky. Tím je dána výborná torzní tuhost rámu a dokonalý přenos energie jezdce. Závodní XC geometrie je konstruována pro 100 mm zdvihu vidlice. Prohnutí sedlové trubky umožnilo zkrácení zadní stavby. Kratší rozvor tak spolu s ostřejšími úhly vede k lepší ovladatelnosti a hbitosti kola. Nižší střed pak garantuje stabilitu, přilnavost a kontrolu nad kolem v každé situaci.

Horní rámová trubka je směrem k sedlové trubce výrazně zploštěná, obíhá kolem sedlové trubky a plynule se napojuje na zadní vzpěry. Důvodem pro toto řešení není jen designová originalita rámu, ale především zlepšení jeho jízdních parametrů. „Uzavření“ sedlové trubky ve výrazně rozšířené horní rámové trubce a vetší rozteč zadních vzpěr se podílí na zvýšení torzní tuhosti rámu. Naopak vertikální zploštění horní rámové trubky v této oblasti se podílí na lepší schopnosti rámu absorbovat vibrace. Precizní technické provedení podtrhují zabroušené spoje.

 

Rám:
PELL’S 7005 Custom Tubeset, Rhombus Bi-Axial, VFHS Techn.
Materiál rámu:
Dural 7005
Typ lakování:
lesk
Vidlice:
SR Suntour XCM HLO 27,5
Typ vidlice:
Odpružená - pružinová
Zdvih vidlice:
100 mm
Přehazovačka:
Shimano Deore
Řazení:
Shimano Alivio
Rychlosti:
3x9
Přesmykač:
Shimano Alivio
Kazeta:
HG300 11-34
Kliky:
Truvativ FC E400 44x32x22
Pláště :
Schwalbe Smart Sam 27,5x2,10
Řídítka:
XR64 640 mm
Představec:
RX57
Typ brzd:
Kotoučové
Brzdy:
Tektro Auriga
Sedlovka:
XR1
Kola:
Sram 306 / Mach Sub Zero 27,5
Sedlo:
Tourer
Gripy:
Pell's Double Density
Velikosti:
16" / 17,5" / 19"

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
 
K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies